Show simple item record

dc.contributor.authorStańdo, Jacek
dc.date.accessioned2016-01-15T07:32:04Z
dc.date.available2016-01-15T07:32:04Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16615
dc.description.abstractThe main objective of the article is to present the proposal of the unification ot the Maths syllabuses at Higher Education Institutions according to the newest standards. It also presents the method of students’ assessment, as well as it analyses the new information technologies applied in mathematics.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;205
dc.titlePropozycja unifikacja programu nauczania i oceniania z matematyki na uczelniach technicznych w świetle nowych standardówpl_PL
dc.title.alternativeThe proposal of the unification of the maths syllabuses and assessment at higher education institutions according to the newest standardspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2007pl_PL
dc.page.number247-256pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationPolitechnika Łódzkapl_PL
dc.referencesW. Strykowski, J. Strykowska , J. Pielachowski, Kompetencje nauczyciela szkoły współczesnej. Poznań 2003, eMPipl_PL
dc.referencesMinisterstwo Szkolnictwa Wyższego, Standardy nauczaniapl_PL
dc.referencesJ. Stańdo, Matpróbka 2006, Wyższa Szkoła Informatyki w Łodzipl_PL
dc.referencesJ. Stańdo, Rozgrzewka dla maturzystów 2007, Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzipl_PL
dc.referencesJ. Stańdo, Stawianie hipotez z wykorzystaniem CabriWeb, XIX Szkoła Dydaktyki Matematyki, Wrocław 2005.pl_PL
dc.referencesT. Dwornik-Orzechowska i J. Stańdo, Kalkulator graficzny a kształtowanie postaw badawczych u uczniów, NiM 37, s. 21-22, wiosna 2001.pl_PL
dc.referencesRed. J. Stańdo i B. Żółkowski, Kalkulator graficzny. Przewodnik użytkownika. Scenariusze lekcji matematyki i fizyki w gimnazjum i liceum, RES POLONA, 2005.pl_PL
dc.referencesPraca zbiorowa: P. Zarzyckiego, Bogdan Żółtowski, Jacek Stańdo i inni, Lekcje matematyki z kalkulatorem graficznym. Wersja dla kalkulatora TI, Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe, 2003.pl_PL
dc.referencesJ. Stańdo, Badania nad rekrutacja, Prometeusz- Kwartalnik naukowy (Nr 3(10)) rok 2006.pl_PL
dc.referencesJ. Stańdo, Wartość kwalifikacyjna, Diagnostyka Edukacyjna red. B. Niemierko, Lublin 2006.pl_PL
dc.referencesA. Just, J. Stańdo, Porównanie ocen z matematyki i fizyki uzyskanych przez studentów Politechniki Łódzkiej po pierwszym roku studiów w odniesieniu do punktów otrzymanych z rekrutacji, XII Ogólnopolska Konferencja Nauczania Matematyki w Uczelniach Technicznych Pucku 2006.pl_PL
dc.referencesA. Just, J. Stańdo, Rozwarstwienie wiedzy i umiejętności studentów na przykładzie przedmiotów prowadzonych na Politechnice Łódzkiej, Poznań 2006.pl_PL
dc.referencesA. Dąbrowicz-Tlałka, A. Just, J. Stańdo, Zastosowanie technologii informacyjnych do wybranych zagadnień z matematyki wyższej, XII Ogólnopolska Konferencja Nauczania Matematyki w Uczelniach Technicznych, Pucku 2006.pl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record