Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMakiewicz, Marzena
dc.date.accessioned2016-01-13T15:49:13Z
dc.date.available2016-01-13T15:49:13Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn0208-6077
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16560
dc.description.abstractThe issue of the article are graphic innovation in the headlines in “Gazeta Wyborcza”. The author pays attention on the increase of a meaning of the graphic information as an important action having an influence on the visualisation of semantics.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica;44
dc.titleInnowacja graficzna jako składnik wizualizacji semantyki w nagłówkach „Gazety Wyborczej”pl_PL
dc.title.alternativeGraphic innovation as a compound of visualisation of semantics in the headlines of “Gazeta Wyborcza”pl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[87]-103pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord