Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWychowaniec, Zofia
dc.date.accessioned2015-12-04T12:23:18Z
dc.date.available2015-12-04T12:23:18Z
dc.date.issued1984
dc.identifier.issn0208-6077
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/15056
dc.description.abstractPrzedmiotem rozważań niniejszego artykułu jest rola tłumaczenia jako techniki nauczania w metodach pośrednich i bezpośrednich, ze szczególnym uwzględnieniem metody gramatyczno-tłumaczeniowej, audiolingwalnej i kognitywnej. W artykule przedstawione zostały następujące zagadnienia: 1. Definicje metody nauczania. 2. Kryteria podziału metod nauczania. 3. Krótka charakterystyka metod nauczania języków obcych. 4. Rola tłumaczenia w zdobywaniu kompetencji językowo-komunikacyjnej. 5. Wnioski.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isofrpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica;8
dc.titleZur Rolle der Übersetzung im Spracherwerbpl_PL
dc.title.alternativeRola tłumaczenia w akwizycji języka obcegopl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[67]-76pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Językoznawstwa Niemieckiego i Stosowanegopl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord