Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJończyk, Anna
dc.date.accessioned2015-11-06T13:22:00Z
dc.date.available2015-11-06T13:22:00Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn2299-8403
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/13322
dc.description.abstractGłównym celem autorki artykułu jest zaprezentowanie wizerunku gminy Uniejów oraz analiza działań promocyjnych. W pierwszej części pracy autorka przedstawiła profil łódzkiego studenta oraz źródła jego wiedzy o występowaniu wód geotermalnych, powstaniu Term Uniejów czy uzdrowiska Uniejów Park. W dalszej części artykułu zostały poruszone kwestie promocji gminy. Opinia publiczna ma istotne znaczenie, ponieważ umożliwia sprawniejsze zarządzanie tym procesem.pl_PL
dc.description.abstractThe main purpose of this article is to present the image of Uniejów and analyze promotional activities. In the first part the author presents the profile of students from Lodz and sources of knowledge about geothermal water, Termy Uniejów and Spa Uniejów Park. Next, an analysis of activities promoting the commune of Uniejów is provided. Public opinion is very important because it allows the efficient management of this process.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesBiuletyn Uniejowski;4
dc.subjectUniejówpl_PL
dc.subjectbadania społecznepl_PL
dc.subjectdziałania promocyjnepl_PL
dc.subjectsocial surveyspl_PL
dc.subjectpromotional activitiespl_PL
dc.titleŹrodła informacji o Uniejowie w opinii łódzkich studentówpl_PL
dc.title.alternativeSources of information about Uniejów in the opinion of Łódź studentspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number[215]-227pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWydział Nauk Geograficznych, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki, 90–142 Łódź, ul. Kopcińskiego 31.pl_PL
dc.identifier.eissn2449-8319
dc.referencesBażyński J., Turek S., Słownik hydrogeologiczny i geologii inżynierskiej, Wyd. Geologiczne, Warszawa, 1969.pl_PL
dc.referencesDej M., Huculak M., Jarczewski W., Rekreacyjne wykorzystanie wód geotermalnych w krajach Grupy Wyszehradzkiej, Instytut Rozwoju Miast, Kraków 2013.pl_PL
dc.referencesJaśkiewicz A., Atrakcyjność kompleksu termalno-basenowego „Termy Uniejów” w opinii turystów i mieszkańców Uniejowa, „Biuletyn Uniejowski”, t. 4, 2015.pl_PL
dc.referencesPłocka J., Turystyka. Wybrane zagadnienia, Wyd. Escape Magazine, Toruń 2009.pl_PL
dc.referencesSapińska-Śliwa A., Udostępnianie wód termalnych w Uniejowie – rys historyczny, „Biuletyn Uniejowski”, t. 1. 2012.pl_PL
dc.referencesSztando A., Obszary i cele promocji dużych miast, [w:] S. Korenik, Z. Przybyła (red.), Gospodarka przestrzenna XII, Stowarzyszenie na rzecz Promocji Dolnego Śląska, Wrocław, 2009.pl_PL
dc.referencesUstawa z dn. 9 czerwca 2011 r., Prawo geologiczne i górnicze, Dz.U., 2011, nr 163, poz.981.pl_PL
dc.referenceshttp://www.termyuniejow.pl/.pl_PL
dc.referenceshttp://termalni.pl/.pl_PL
dc.referenceshttp://uniejow.pl.pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord