Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCaban-Piaskowska, Katarzyna
dc.contributor.authorGwarda-Gruszczyńska, Edyta
dc.date.accessioned2015-06-26T06:10:55Z
dc.date.available2015-06-26T06:10:55Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/10198
dc.description.abstractIn this article the authors present the evolution of cooperation, its types, strengths and weaknesses and use by innovative companies. The cooperation is viewed as the external one in Chesbrough’s open innovation paradigm. The example of open innovation effects consists Procter & Gamble case study.pl_PL
dc.description.abstractW artykule przedstawiono ewolucję współpracy, jej rodzaje, wady i zalety oraz wykorzystanie w firmach innowacyjnych. Współpraca rozumiana jest tu nie tylko jako tworzenie zespołów zadaniowych w przedsiębiorstwie ale przede wszystkim jako forma współpracy przedsiębiorstw w procesie tworzenia innowacji. Przykład takiej współpracy stanowi przypadek Procter & Gamble.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;283
dc.titleWspółpraca a innowacyjne przedsiębiorstwapl_PL
dc.title.alternativeCooperation of Innovative Companiespl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[69]-78pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Zarządzaniapl_PL
dc.referencesAltkorn J., Marketing w turystyce, PWN, Warszawa 1994pl_PL
dc.referencesErtel D., Getting Past Yes: Negotiating as if Implementation Mattered, ”Harvard Business Review”, November 2004pl_PL
dc.referencesLarson M., Joint event production in the jungle, the park, and the garden:Metaphors of event networks, „Tourism Management”, 30, 2009pl_PL
dc.referencesListwan T., (red.), Słownik zarządzania kadrami, Wydawnictwo C. H. Beck, Warszawa 2005pl_PL
dc.referencesMaj I., Wiedza w organizacjach sieciowych – problem zarządzania [w:] Trzepielski S. (red.), Nowoczesne przedsiębiorstwo, Politechnika Poznańska, Poznań 2005pl_PL
dc.referencesMcDermott R., Archibald D., Harnessing Your Staff’s Informal Networks, „Harvard Business Review”, Mar 01, 2010pl_PL
dc.referencesPilarczyk B., Kwiatek P., Kształtowanie lojalności nabywców na rynku farmaceutycznym, „Marketing i Rynek”, 9/2004pl_PL
dc.referencesSikorski Cz., Nauka o zarządzaniu, Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, Łódź 2009pl_PL
dc.referencesSikorski Cz., Zachowania ludzi w organizacji, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999pl_PL
dc.referencesSzoszkiewicz A., Recepta na sukces, „Innowacyjni”, 6(16)/2011pl_PL
dc.referencesTidd J., Bessant J., Zarządzanie innowacjami. Integracja zmian technologicznych, rynkowych i organizacyjnych, Wolters Kluwer Business, Warszawa 2010pl_PL
dc.referencesZineldin M., Co-opetition: The Organisation of the Future, „Marketing Intelligence & Planning", 2004, No. 7pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord