Książki/Rozdziały | Books/Chapters: Recent submissions
Now showing items 421-440 of 808
-
Geneza zmian systemowych na Węgrzech po 1989 r.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Wybory jako element demokratyzacji na obszarze byłego Związku Radzieckiego, na przykładzie Republiki Azerbejdżanu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Okręgi jednomandatowe – szansa na odświeżenie sceny politycznej?
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Wybory parlamentarne w Gruzji w 2012 roku – przełomowy moment w historii tego kraju?
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Konstytucyjnoprawne aspekty relacji posłów i senatorów z wyborcami i ugrupowaniami politycznymi w kontekście polskich wyborów parlamentarnych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Ewolucja rumuńskiej ordynacji wyborczej w latach 1866-2012
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Procedury głosowania stosowane w wybranych krajach europejskich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Recepcja założeń andorskiej ordynacji wyborczej do polskiego prawa wyborczego. Możliwe konsekwencje dla systemu politycznego Polski
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Wpływ systemu wyborczego na kształt sceny politycznej państw transformujących się. Analiza na przykładzie Polski i Węgier w okresie transformacji ustrojowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
„Fenomen Nazarbajewa”, czyli o wyborach prezydenckich w Kazachstanie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Tradycyjne czy nowoczesne media gwarantem sukcesu w wyborach. Analiza wydatków partii politycznych w kampanii wyborczej w 2011 r.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Lider partyjny jako nośnik programu wyborczego czy populista walczący o elektorat?
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Reklama telewizyjna jako kluczowe narzędzie amerykańskich kampanii wyborczych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Sondaż jako efektywne narzędzie marketingu politycznego. Przykład Polski
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Wpływ nowych mediów na kampanię wyborczą. Katalizator przemian czy zagrożenie porządku demokratycznego? Casus wyborów prezydenckich i parlamentarnych w Kenii z 2007 roku
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Odpowiedzialność kontra Zmiana – kampania wyborcza i wizerunek Partii Liberalno-Demokratycznej w Japonii w 2009 roku
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Polityczny talk show, czyli o istocie debat wyborczych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
„Słowa – klucze”. Rola wypowiedzi w kampaniach wyborczych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Motyw strachu w kampanii wyborczej na przykładzie działań marketingowych przed wyborami parlamentarnymi w Polsce w 2007 roku
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)