dc.contributor.author | Tsai, Natalia | |
dc.date.accessioned | 2015-06-12T11:46:35Z | |
dc.date.available | 2015-06-12T11:46:35Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.issn | 0860-6587 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/9608 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców;17 | |
dc.title | Tekst literacki a metody nauczania języków obcych | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |
dc.page.number | [395]-404 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki | pl_PL |
dc.references | Bagrov I. A., Cheng P., 2006, The world and I, Hwali Publishing House, Taipei. | pl_PL |
dc.references | Bałutowa B., 1979, Literature as an Integral Part of Foreign Language Teaching, [w:] Neofilologia. Z zagadnień efektywności w nauczaniu języków obcych. Wybrane materiały z programu naukowego II Walnego Zjazdu Polskiego Towarzystwa Neofilologicznego, Polskie Towarzystwo Neofilologiczne, Poznań, s. 35–40. | pl_PL |
dc.references | Bredella L., 2004, The reading of literary texts: between guidance and creativity, [w:] M. Byram, Routledge Encyclopedia of Language Teaching and Learning, Routledge, New York, s. 379–380. | pl_PL |
dc.references | Chmielowski F., 1993, Sztuka, sens, hermeneutyka: filozofia sztuki H. G. Gadamera, WUJ, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Chodkiewicz H., 1986, O sprawności czytania w nauczaniu języka obcego, WSiP, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Cook G., 1995, Discourse and Literature: The Interplay of Form and Mind, OUP, Oxford. | pl_PL |
dc.references | Dakowska M., 2007, Teaching English as a foreign Language. A Guide for Professionals, PWN, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Duff A., Maley A., 2007, Literature, OUP, Oxford. | pl_PL |
dc.references | Gadamer H. G., 1965, Wahrheit und Methode. Grundzuge einer philosophischen Hermeneutik, Mohr, Tubingen. | pl_PL |
dc.references | Garncarek P., 2006, Przestrzeń kulturowa w nauczaniu jpjo, Wydział Polonistyki UW, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Handke R., 2008, Poetyka dzieła literackiego, PWN, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Komorowska H., 2005, Metodyka nauczania języków obcych, Fraszka Edukacyjna, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Kozłowski A., 1991, Literatura piękna w nauczaniu języków obcych, WSiP, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Krakowian B., 1985, Readings for Glottodidactics, WUŁ, Łódź. | pl_PL |
dc.references | Kramsch K., 1993, Context and Culture in Language Teaching, OUP, Oxford. | pl_PL |
dc.references | Mitosek Z., 2004, Teorie badań literackich, PWN, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Ricoeur P., 1991, Język, tekst, interpretacja. Wybór pism, Instytut Słowianoznawstwa PAN, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Ronowicz E., 1982, Kierunki w metodyce nauczania języków obcych, WSiP, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Seretny A., 2006, Nauka o literaturze i teksty literackie w dydaktyce języka polskiego jako obcego / drugiego, [w:] E. Lipińska, A. Seretny, Z zagadnień dydaktyki jpjo, Universitas, Kraków, s. 243–279. | pl_PL |
dc.references | Кулибина Н. В., 1987, Методика лингвострановедческой работы над художественным текстом, Москва. | pl_PL |
dc.references | Величко А. В., 1996 Текст и обучение коммуникации, [w:] Текст: проблемы и перспективы. Аспекты изучения в целях преподавания русского языка как иностранного, Москва. | pl_PL |