Browsing Wydział Nauk o Wychowaniu | Faculty of Educational Sciences by Subject "learning"
Now showing items 1-4 of 4
-
Czego można nauczyć się z biografii innych? Przykład Edith Piaf – istoty dramatycznej porwanej namiętnością
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)Spotkanie z biografią Innych może stanowić impuls do rozpoznania siebie w toku życia. Szczególnie ważnym wydarzeniem jest rozpoznanie dramatu w biografii Innych, które daje możliwość rozpoznania własnej tożsamości. Jest ... -
How Long Is Too Long (HLITL), 2019-1-FR01-KA203-062506, Komisja Europejska, Erasmus+ (dataset)
(2019)Celem projektu jest określenie funkcji uczenia się w warunkach mobilności międzynarodowej z wykorzystaniem ICT. Partnerzy: University of Lodz, University of Versailles St-Quentin-en-Yveline, Eötvös Loránd University, ... -
Międzypokoleniowe uczenie się w kontekście badania historii życia
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)This article presents some of possible understanding “learning” term and juxtaposes it with model of intergeneration relationship by Karl Mannheim in order to present one of possible understanding intergenerational learning ... -
Międzypokoleniowe uczenie się w refleksyjnym dialogu dziadków i wnuków
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)The author of the article discusses the issue of mutual learning between grandparents and grandchildren. He introduces the concept of family and highlights the roles that grandparents play in modern families. Perceives and ...