Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 17
Projekt "Turyzm dla Regionu" a rozwój turystyki w województwie łódzkim
(Uniwersytet Rzeszowski, 2011)
Zmodyfikowana metoda SERVQUAL w ocenie nowego produktu turystycznego na przykładzie Bitwy Łódzkiej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012-09)
The modified SERVQUAL method in the evaluation of the new tourist product: the example of Battle of Lodz
Szlaki turystyczne. Od pomysłu do realizacji
(Wydawnictwo PTTK "Kraj", 2014)
Publikacja:
• porządkuje pojęcia i definicje związane ze szlakami turystycznymi,
• przybliża klasyfikacje szlaków wg różnych kryteriów,
• jest bogatym źródłem wiedzy na temat szlaków turystycznych oraz inspiracją do ...
Wykorzystanie kultury ludowej w turystyce - nieuchronna komercjalizacja czy "ostatnia deska ratunku"?
(Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Postępujące procesy cywilizacyjne powodują, że dawna kultura ludowa zanika, zmieniają się jej pierwotne funkcje. "Ostatnią deską ratunku" dla zasobów kultury ludowej jest turystyka, dzięki której wiele miejsc i tradycji ...
Uwarunkowania rozwoju turystyki
(Centrum Badań i Innowacji Pro-Akademia, Oddział Polskiej Akademii Nauk w Łodzi, 2012)
The tourism potential is a very important starting point, if we consider the development of tourism in the region. It is a collection of elements of the geographical environment, and human behavior that can be used for ...
Triada doświadczeń turystycznych i efekt „wow!” podstawą kreowania nowoczesnej oferty turystycznej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2015)
Nowa ekonomia szczególne znaczenie przypisuje m.in. przekształceniom modelu konsumpcji. Jedną z teorii wyjaśniających związane z tym zjawiska jest tzw. ekonomia doświadczeń (experience economy) autorstwa B. Pine’a i J. ...
Szlaki turystyczne - zagospodarowanie, atrakcja czy produkt turystyczny?
(ZG PTTK Warszawa, 2007)
Rozwój turystyki nierozerwalnie związany jest z wytyczaniem szlaków turystycznych. Przygotowane z myślą o turystach drogi i ścieżki są widomym znakiem opanowywania (oswajania) przestrzeni geograficznej i podporządkowywania ...
Strategie rozwoju produktu turystycznego obszaru
(Fundacja na rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego, 2005)
Muzea wobec wyzwań współczesnej turystyki
(Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze, 2006)
Produkt turystyczny - szlak
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2006)
Mimo długiej i bogatej historii tworzenia szlaków turystycznych w Polsce (od 1880 r.) do dziś nie dopracowano się jednej, powszechnie akceptowanej ich definicji. Problemy z precyzyjnym zdefiniowaniem szlaku turystycznego ...