Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKietlińska, Krystyna
dc.date.accessioned2015-04-10T11:52:35Z
dc.date.available2015-04-10T11:52:35Z
dc.date.issued1986
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7864
dc.description.abstractDue to difficulties in performing a costs account in the education System, there are often appllied indirect messures. It is assumed hypothetically, for example, that conditions in which particular educational institutions operates exert an influence on the level of their costs. Accordingly, this article is aimed at providing an answer to the following questions: Are there any differences in costs end conditions of functioning of different level, schools (primary and grammar)? Does location of schools (big urban centers and others) affect differences in costs end conditions of their functioning? Are there any correlations between conditions and coats of functioning of analyzed schools?pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 dofinansowane zostało ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;50
dc.titleKoszty a warunki funkcjonowania szkól ogólnokształcącychpl_PL
dc.title.alternativeCosts and Conditions of Functioning of Grammar Schoolspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[53]-66pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Finansówpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord