Repozytorium UŁ - Obszar jako produkt turystyczny

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

 

Obszar jako produkt turystyczny

Pokaż pełny rekord



Tytuł: Obszar jako produkt turystyczny
Autor: Stasiak, Andrzej
Streszczenie: The area as a tourist product is then, a conglomerate of various, sometimes very different elements. They may be considered at several levels. These are: - heritage – nature, culture, hgistory, economy etc., - infrastructure – hospitality industry: accommodation, catering, tourist information etc., - added value – symbolic attributes bringing about tourists’ psychological satisfaction: image of the area, its stereotypes, main idea of the product, its name, logo, promotion etc., - organization and management.
Opis: Opublikowano w: "Obszar jako produkt turystyczny", red. nauk. Kazimierz Pieńkos
URI: http://hdl.handle.net/11089/6611
Data: 2005

Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie
OBSZAR JAKO PT.pdf 4.251MB PDF Oglądaj/Otwórz

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż pełny rekord

Szukaj w Repozytorium


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Statystyki

Sprawdź