Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZasina, Jakub
dc.contributor.authorSokołowicz, Mariusz
dc.contributor.authorFeltynowski, Marcin
dc.date.accessioned2014-11-26T12:35:22Z
dc.date.available2014-11-26T12:35:22Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-83-913754-7-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/5762
dc.description.abstractZainteresowaniu kulturą i jej oddziaływaniem na gospodarkę lokalną trudno się dziwić. W czasach, gdy miasta rywalizują między sobą o najważniejszy z kapitałów – ludzki – ich gospodarze starają się zachęcić zarówno ludzi, jak i przedsiębiorstwa, do osadzenia się w nich na stałe. Czynniki finansowe stają się niewystarczające, a na indywidualne decyzje wpływa "niezwykłość miasta” i jego wizerunek, bazujące w znacznej mierze na ofercie kulturalnej. Celem projektu badawczego było dostarczenie informacji na temat znajomości oferty kulturalnej wśród mieszkańców Łodzi, a także zebranie informacji o ich uczestnictwie w tej sferze życia miasta. Zespół badawczy przygotował ankietę składającą się z pytań otwartych i zamkniętych, które poruszały kwestie m.in. organizowanych w Łodzi wydarzeń kulturalnych oraz miejsc związanych w Łodzi z kulturą. W badaniu ankietowym uczestniczyli użytkownicy przestrzeni publicznych oraz quasi-publicznych miasta: ulicy Piotrkowskiej oraz czterech galerii handlowych zlokalizowanych zarówno w centrum Łodzi, jak i poza nim.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherStudenckie Koło Naukowe Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Łódzkiego SPATIUMpl_PL
dc.publisherKatedra Gospodarki Regionalnej i Środowiska Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.subjectculturepl_PL
dc.subjectcultural offerpl_PL
dc.subjectcreative citypl_PL
dc.subjecturban culturepl_PL
dc.subjectŁódźpl_PL
dc.subjectLodzpl_PL
dc.titleRaport z badania. Oferta kulturalna Łodzi. Edycja I (2011)pl_PL
dc.typeBookpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord