Przeglądaj Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 287/2013 według tytułu
Wyświetlanie pozycji 13-19 z 19
-
System Home Monitoring® firmy Biotronik – korzyści z telemonitoringu implantowanych elektronicznych kardio urządzeń
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)Remote patient monitoring (telemonitoring) has the potential to bring about reductions in the costs associated with caring for patients equipped with cardio-active implants. Partial replacement of classic very resource ... -
Taryfy i ceny jako narzędzia zarządzania popytem odbiorców energii
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)In the new energy market the role of typical energy customer evaluates from a passive one to more active. The new types of DSM programs are offered by energy suppliers in order to change customer behavior. The first part ... -
Usługi w ramach e-bankowości jako element ułatwiający rozwój społeczeństwa informacyjnego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)In this article author presents the some interesting products in e-banks. Author tries to evaluate the impact of this products taking into consideration development of information society. -
Wielkości bufora w metodzie łańcucha krytycznego w przypadkach dwumianowych rozkładów prawdopodobieństwa czasu realizacji zadań
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)An attempt of critical chain method for project consisted of special tasks has been applied. The probability distribution of such a task duration is discrete, particularly binomial. The sizing of appropriate path buffer ... -
Zarządzanie wizerunkiem firmy przy wykorzystaniu inbound marketingu na przykładzie fan page
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)Creating a corporate image/brand in the world today is almost the duty of every company. That’s what is most important, however, is the fact that it should be the result of the strategy we adopt, and the plan by which ... -
Zmiany w funkcjonowaniu serwisu społecznościowego Facebook i ich wpływ na jego użyteczność marketingową
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)The purpose of this study was to investigate the last changes in social media marketing. In particular, the aim was to examine and describe how and why changes, especially in Facebook EdgeRank algorithm, influences ... -
Związek pomiędzy zaufaniem do lekarza a postrzeganą jakością usługi medycznej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)The issue of trust as an ethical foundation of social infrastructure has always aroused intense interest among social scientists. With the development of the concept of relationship marketing, trust and its impact on the ...