Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNapierała, Tomasz
dc.date.accessioned2014-05-20T12:15:25Z
dc.date.available2014-05-20T12:15:25Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-83-7518-662-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/4552
dc.descriptionRozdział w monografii: Współczesne problemy badań geograficznych, Red. R.K. Borówka, A. Cedro, I. Kavetskyy, Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk o Ziemi, Szczecin.pl_PL
dc.description.abstractThe aim of the paper was to depict branded hotels in Poland. Number of branded hotels in Poland is relatively low, but nevertheless the quantity of rooms offered by branded hotels is significant. Author showed characteristic of branded hotels location in Poland. The concentration of branded hotels location in metropolises was proved. In particular, the thesis is significant for multinational hotel chains. Furthermore, author discussed spatial volatility of prices of branded hotels services. Branded hotels focus on business tourism targets. Thanks to analysis of hotels location and hotels pricing strategies and tactics, mentioned thesis could be positively verified. Moreover, author proved that CRSs (Computerized Reservation Systems) and revenue management techniques has been popularized among independent city hotels by branded ones.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherUniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk o Ziemipl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjecthotele sieciowepl_PL
dc.subjectPolskapl_PL
dc.subjectbranded hotelspl_PL
dc.subjectPolandpl_PL
dc.titleCharakterystyka rozmieszczenia hoteli sieciowych w Polscepl_PL
dc.title.alternativeGeography of branded hotels in Polandpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number187-196pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Nauk Geograficznychpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska