Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSzukalski, Piotr
dc.date.accessioned2014-02-19T15:09:49Z
dc.date.available2014-02-19T15:09:49Z
dc.date.issued2008-06
dc.identifier.citationPiotr Szukalski, Ageizm na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych, [w:] Jerzy T. Kowaleski, Piotr Szukalski (red.), Pomyślne starzenie się w perspektywie nauk społecznych i humanistycznych, Zakład Demografii i Gerontologii Społecznej UŁ, Łódź 2008, 168-177pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-88529-98-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/3585
dc.description.abstractAgeism and the market. Ageism is a term used to describe different attitudes and treatment due to calendar age of individuals. Although the most important areas of common life where ageism is visible are – according to many research – labour market and health, there is increasing awareness that ageist behaviours could be found in other areas. The aim of the paper is to present the most important examples of ageism on the supply-side market.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherZakład Demografii i Gerontologii Społecznej UŁpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectageizmpl_PL
dc.subjectdyskryminacja ze względu na wiekpl_PL
dc.subjectzachowania konsumpcyjnepl_PL
dc.subjectPolskapl_PL
dc.titleAgeizm na rynku dóbr i usług konsumpcyjnychpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number168-177pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska