Przeglądaj Turyzm/Tourism 2019, 29/1 według tytułu
Wyświetlanie pozycji 16-18 z 18
-
Unique elements of Polish city brands in online reviews
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)The aim of the paper is to identify unique elements of the brands of Polish cities and to identify similarities and differences between them. The work attempts to answer the following research questions: Which elements ... -
Zabytkowa Linia Tramwajowa we Wrocławiu – analiza oferty turystycznej z punktu widzenia turystyki miejskiej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)Celem autora artykułu jest ocena funkcjonowania turystycznej linii tramwajowej we Wrocławiu w 2018 r. pod względem atrakcyjności oferty dla turystów, zainteresowania przejazdami oraz kosztów i opłacalności jej utrzymania, ... -
Zmiany w strukturze funkcji turystycznej uzdrowisk kujawskich (na podstawie wielkości i struktury bazy noclegowej)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)W opracowaniu podjęto próbę weryfikacji hipotezy o postępującym różnicowaniu się struktury funkcji turystycznej w uzdrowiskach Polski na podstawie studium przypadku uzdrowisk kujawskich. Wykorzystano dane dostępne w Banku ...