Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBrzozowska, Aleksandra
dc.date.accessioned2018-06-15T09:55:48Z
dc.date.available2018-06-15T09:55:48Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/25122
dc.descriptionPrezentacja i wykład zostały przedstawione na konferencji pt.: "Czytelnictwo. Lektura - przyjemność - obowiązek", zorganizowanej przez Bibliotekę Pedagogiczną w Skierniewicach, Bibliotekę Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Skierniewicach oraz Miejską Bibliotekę Publiczną w Skierniewicach. Spotkanie skierowane było do nauczycieli, bibliotekarzy i innych osób zainteresowanych książką i czytelnictwem.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectkompetencje czytelniczepl_PL
dc.subjecttechnologie informacyjno-komunikacyjnepl_PL
dc.subjectbiblioteka szkolnapl_PL
dc.subjectprogram "Aktywna tablica"pl_PL
dc.subjectmyślenie pytajnepl_PL
dc.subjectczytelnictwo w Polscepl
dc.subjectdydaktyka twórczościpl
dc.titleNie nudzę się! Aktywne rozwijanie i wspieranie kompetencji czytelniczychpl_PL
dc.typePresentationpl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.referencesAdamkiewicz Joanna, Nowe technologie informacyjne w edukacji. Niekoniecznie ”cyfrowa demencja”, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2016.pl_PL
dc.referencesGajewska Michalina, Karp-Szymańska Agnieszka, Leszczyński Grzegorz, Książką połączeni czyli o roli czytania w życiu dziecka, Instytut Książki, Kraków 2016.pl_PL
dc.referencesJędrzejko Mariusz, Cyfrowi tubylcy : socjopedagogiczne aspekty nowych technologii cyfrowych, Wyższa Szkoła Biznesu, Dąbrowa Górnicza-Warszawa 2013.pl_PL
dc.referencesKłobuszewska Małgorzata, Rokicka Magdalena, Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w gimnazjach, w: Edukacja, nr 2(137), 2016, str. 32-46.pl_PL
dc.referencesKonarzewski Krzysztof, Bulkowski Krzysztof, Raport PIRLS 2016 Wyniki międzynarodowego badania osiągnięć czwartoklasistów w czytaniu, IBE, Warszawa 2017, http://www.ibe.edu.pl/images/download/Raport-PIRLS-2016.pdfpl_PL
dc.referencesMinge Natalia, Minge Krzysztof, Nauka czytania, w: Psychologia w szkole, nr 3(49), 2015, str. 17-21.pl_PL
dc.referencesOkuniewska Jolanta, Technologie są dla dzieci. Poradnik dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, EduStore 2013 (https://edustore.eu)pl_PL
dc.referencesSysło Maciej M., Kierunki rozwoju edukacji wspieranej technologią. Nowe technologie w edukacji, Propozycja strategii i planu działania na lata 2014-2020.pl_PL
dc.referencesSzmidt Krzysztof J. red., Edukacyjne uwarunkowania rozwoju kreatywności, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017.pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord