Przyszłość bankowości internetowej kreowanej przez klientów
Streszczenie
Dynamiczny rozwój nowych technologii determinuje liczne przeobrażenia sektora bankowego. Zmianom podlega również sam sposób funkcjonowania banków, które w ostatnich latach wielokrotnie wprowadzały innowacje w sposobie budowania i podtrzymywania relacji z klientami. Aktywność wskazanej grupy interesów w Internecie staje się wyzwaniem dla sektora bankowego, natomiast nabywcy produktów i usług bankowych coraz częściej stanowią przedmiot analiz badaczy koncentrujących się na ich cechach i preferencjach. Celem opracowania była charakterystyka poszczególnych grup klientów, a także przedstawienie potencjalnych kierunków rozwoju bankowości internetowej wraz z wybraniem najbardziej prawdopodobnego ze względu na specyfikę użytkowników Internetu w Polsce. The dynamic development of new technologies determines the number of the transformation in the banking sector. The changes can also be seen in the operation of banks, which in recent years has repeatedly introduced innovations in the way of building and maintaining relationships with customers. The activity of indicated interest groups on the Internet is a challenge for the banking sector, while the buyers of banking products and services are more often the subject of studies of researchers focusing on their characteristics and preferences. The aim of the article is to characterize the different customer groups, and to present possible directions of development of Internet banking along with a selection of the most likely due to the features of Internet users in Poland.
Collections
Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne: