Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorStasiak, Andrzej
dc.contributor.authorRochmińska, Agnieszka
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorLatosińska, Jolanta
dc.date.accessioned2017-10-23T10:34:33Z
dc.date.available2017-10-23T10:34:33Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationStasiak A., Rochmińska A., Regionalne strategie rozwoju turystyki w Polsce, [w:] Krakowiak B., Latosińska J., (red.), Turystyka polska w latach 1989-2009, Warsztaty z Geografii Turyzmu, tom 1, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011, s. 39-52, doi: 10.18778/7525-586-7.04pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-586-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23017
dc.descriptionAby zbadać  stopień  przygotowania i poziom wdrażania regionalnych strategii turystycznych w maju i czerwcu 2010 r., na zlecenie „Wiadomości Turystycznych” przeprowadzono badania ankietowe w 16 urzędach marszałkowskich. Uzyskano w ten sposób informacje na temat realizacji 14 strategii. Następnie odpowiedzi pracowników urzędów marszałkowskich skonfrontowano z dokumentami strategicznymi i z opinią Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki (PART).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKrakowiak B., Latosińska J., (red.), Turystyka polska w latach 1989-2009, Warsztaty z Geografii Turyzmu, tom 1, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011.;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/*
dc.subjectstrategie turystycznepl_PL
dc.subjectprodukt turystycznypl_PL
dc.subjectturystykapl_PL
dc.subjectturystyczne projekty regionalnepl_PL
dc.subjectrozwój polskiej turystykipl_PL
dc.titleRegionalne strategie rozwoju turystyki w Polscepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011pl_PL
dc.page.number39-52pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Gospodarki Przestrzennej i Planowania Przestrzennegopl_PL
dc.referencesKierunki promocji Polski do 2015 roku, 2008, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKierunki rozwoju turystyki do 2015 roku, 2008, Rada Ministrów, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMarketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008–2015, 2008, Rada Polskiej Organizacji Turystycznej, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKierunki rozwoju turystyki dla województwa małopolskiego na lata 2008–2013, Departament Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, Eskadra Sp. z o.o.pl_PL
dc.referencesProgram rozwoju turystyki dla województwa dolnośląskiego. Aktualizacja programu rozwoju turystyki w województwie dolnośląskim, PART.pl_PL
dc.referencesProgram rozwoju turystyki i zagospodarowania turystycznego województwa podlaskiego w latach 2010 –2015, Business Mobility International Sp. z o.o.pl_PL
dc.referencesProgram rozwoju turystyki w województwie kujawsko‐pomorskim do roku 2020.pl_PL
dc.referencesProgram rozwoju turystyki w województwie łódzkim na lata 2007–2020, PART.pl_PL
dc.referencesStrategia rozwoju turystyki dla województwa mazowieckiego na lata 2007–2013, PARTpl_PL
dc.referencesStrategia rozwoju turystyki w województwie lubuskim na lata 2006–2013, Regionalna Organizacja Turystyczna LOTUR, PART.pl_PL
dc.referencesStrategia rozwoju turystyki w województwie opolskim na lata 2007–2013, Opolska Regionalna Organizacja Turystyczna, Instytut Turystyki w Krakowie.pl_PL
dc.referencesStrategia rozwoju turystyki w województwie podkarpackim na lata 2007–2013, PART.pl_PL
dc.referencesStrategia rozwoju turystyki w województwie śląskim na lata 2004–2013, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach.pl_PL
dc.referencesStrategia rozwoju turystyki w województwie świętokrzyskim na lata 2006–2014, PART.pl_PL
dc.referencesStrategia rozwoju turystyki w województwie warmińsko‐mazurskim (2001–2015).pl_PL
dc.referencesStrategia rozwoju turystyki w województwie wielkopolskim (2007–2013), Wielkopolska Organizacja Turystyczna, Instytut Turystyki w Warszawie.pl_PL
dc.referencesStrategia rozwoju turystyki w województwie zachodniopomorskim do 2015 roku, Zachodniopomorska ROT, PART.pl_PL
dc.referencesStrategia rozwoju turystyki województwa pomorskiego na lata 2004–2013, Samorząd Województwa Pomorskiego.pl_PL
dc.referencesStrategia rozwoju krajowego produktu turystycznego, 1997, L&R Consulting oraz Austrian Tourism Consultants, Warszawa.pl_PL
dc.referencesStrategia rozwoju turystyki w latach 2001–06, 2001, Ministerstwo Gospodarki. Departament Turystyki, Warszawa.pl_PL
dc.referencesUstawa z dnia 25 czerwca 1999 roku o Polskiej Organizacji Turystycznej, Dz.U. 1999, nr 62, poz. 689 ze zm.pl_PL
dc.referencesUstawa z dnia 7 listopada 2008 roku o zmianie niektórych ustaw w związku z wdrażaniem funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności, Dz.U. 2008, nr 216, poz. 1370.pl_PL
dc.referencesUstawa z dnia 6 grudnia 2006 roku o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, Dz.U. 2006, nr 227, poz. 1658 ze zm.pl_PL
dc.identifier.doi978-83-7525-586-7


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska