Przeglądaj Warsztaty z Geografii Turyzmu T. 4 według tytułu
Wyświetlanie pozycji 1-14 z 14
-
Komercjalizacja kultury ludowej pod wpływem turystyki. Wybrane przykłady w Polsce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Komercjalizacja usług turystycznych na przykładzie rynku niemieckiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Konkurs „7 Nowych Cudów Polski” magazynu „National Geographic Traveler” jako forma promocji atrakcji kraju
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Modyfikacja cyklu życia obszaru turystycznego (TALC) poprzez wprowadzenie założeń teorii progowej na bazie przestrzeni turystycznej Kołobrzegu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Od Redakcji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Organizacja przestrzeni turystycznej w mieście
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Park romantyczno-krajobrazowy Zofiówka na Ukrainie jako przykład doświadczeń polskich turystów i organizatorów turystyki kulturowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Parki tematyczne jako nowa atrakcja turystyczna regionu nadmorskiego. Studium przypadku Łeby
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Przegląd badań nad sanktuariami i ruchem pielgrzymkowym w kontekście przemian stref sakralnych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Przestrzeń turystyczna studentów kierunku turystyka i rekreacja Uniwersytetu Łódzkiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Rozwój oferty turystycznych linii kolejowych Północnej Walii
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Sieciowe produkty turystyczne jako przedmiot współpracy w euroregionach polsko-czeskich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Twórcy ludowi o komercjalizacji kultury ludowej na potrzeby rynku turystycznego. Przykład ziemi łowickiej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Zmiany statusu, zarządzania, infrastruktury i ruchu wczasowiczów FWP
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)