Repozytorium UŁ - Miejsce i funkcja klasy V w ośmioletniej szkole podstawowej

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

 

Miejsce i funkcja klasy V w ośmioletniej szkole podstawowej

Pokaż uproszczony rekord


dc.contributor.author Mosur, Rudolf
dc.date.accessioned 2017-09-12T08:38:02Z
dc.date.available 2017-09-12T08:38:02Z
dc.date.issued 1968
dc.identifier.other Rps1619
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11089/22544
dc.description Autor w niniejszej pracy w sposób szczegółowy i pogłębiony przedstawia funkcje szkoły nowoczesnej na przykładzie wybranej klasy V szkoły podstawowej. Podjęte przez autora badania są próbą bardziej szczegółowego opracowania zagadnienia samodzielności uczniów w pracy uczniów na lekcji, w ścisłym powiązaniu z funkcją dydaktyczną klasy V. W pierwszej ozęści traktującej o funkcji klasy V, rozpatrzono ten problem w aspekcie teorii pedagogicznej i praktyki szkolnej. W następnej - drugiej części zająłem się omówieniem badań nad kształtowaniem umiejętności samodzielnej pracy uczniów na lekcji, w oparciu o materiał empiryczny uzyskany w czasie eksperymentu dydaktycznego przeprowadzonego w Łodzi w Szkole Podstawowej nr 49. Uzyskane realne i obiektywne dane, stanowią przedmiot analizy statystycznej i problemowej w ostatniej części pracy. pl_PL
dc.language.iso pl pl_PL
dc.subject pedagogika pl_PL
dc.subject szkolnictwo pl_PL
dc.subject szkoła podstawowa pl_PL
dc.subject samodzielna praca ucznia pl_PL
dc.title Miejsce i funkcja klasy V w ośmioletniej szkole podstawowej pl_PL
dc.type PhD/Doctoral Dissertation pl_PL
dc.page.number 335 pl_PL
dc.contributor.authorAffiliation Uniwersytet Łódzki, Wydział Filozoficzno-Historyczny pl_PL
dc.dissertation.director Polny, Roman
dc.date.defence 1968

Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie Opis
Mosur_Rudolf_1968_Rps_1619_[338].pdfBlocked 12.87MB PDF Oglądaj/Otwórz dysertacja

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj w Repozytorium


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Statystyki

Sprawdź