Repozytorium UŁ - Miejsce i funkcja klasy V w ośmioletniej szkole podstawowej

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

 

Miejsce i funkcja klasy V w ośmioletniej szkole podstawowej

Pokaż pełny rekord



Tytuł: Miejsce i funkcja klasy V w ośmioletniej szkole podstawowej
Autor: Mosur, Rudolf
Opis: Autor w niniejszej pracy w sposób szczegółowy i pogłębiony przedstawia funkcje szkoły nowoczesnej na przykładzie wybranej klasy V szkoły podstawowej. Podjęte przez autora badania są próbą bardziej szczegółowego opracowania zagadnienia samodzielności uczniów w pracy uczniów na lekcji, w ścisłym powiązaniu z funkcją dydaktyczną klasy V. W pierwszej ozęści traktującej o funkcji klasy V, rozpatrzono ten problem w aspekcie teorii pedagogicznej i praktyki szkolnej. W następnej - drugiej części zająłem się omówieniem badań nad kształtowaniem umiejętności samodzielnej pracy uczniów na lekcji, w oparciu o materiał empiryczny uzyskany w czasie eksperymentu dydaktycznego przeprowadzonego w Łodzi w Szkole Podstawowej nr 49. Uzyskane realne i obiektywne dane, stanowią przedmiot analizy statystycznej i problemowej w ostatniej części pracy.
URI: http://hdl.handle.net/11089/22544
Data: 1968

Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie Opis
Mosur_Rudolf_1968_Rps_1619_[338].pdfBlocked 12.87MB PDF dysertacja

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż pełny rekord

Szukaj w Repozytorium


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Statystyki

Sprawdź