Repozytorium UŁ - Tourism-themed internet portals – are new media creating a new tourist? A case study of Polish students

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

 

Tourism-themed internet portals – are new media creating a new tourist? A case study of Polish students

Pokaż pełny rekord



Tytuł: Tourism-themed internet portals – are new media creating a new tourist? A case study of Polish students
Autor: Jażdżewska, Iwona; Jagnuszewska, Anna
Streszczenie: Internet media have an influence on many tourism-related issues. This article presents the results of research into the role of tourism-themed portals in the trips taken by Polish university students between 2010 and 2012. The research sought to answer the following questions: whether tourism-related internet media have an influence on the students’ behaviour before, during the trip and when they arrive at their destination; how often they are used by the respondents during their trips; and whether Polish students actively participate in internet media by voicing their opinions. As it appears, internet media serve as one of the “travel companions” for young people. They are used when preparing the trip, the vast majority “take them” with them and check them during the trip, while almost half of them check them on vacation, e.g. to share their experience over the internet.
URI: http://hdl.handle.net/11089/21517
Data: 2017

Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie Opis
jazdzewska_jagnuszewska.pdf 293.1KB PDF Oglądaj/Otwórz artykuł_cały

Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż pełny rekord

Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako
Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska

Szukaj w Repozytorium


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Statystyki

Sprawdź