Repozytorium UŁ - Wyjątkowość doświadczenia śmierci w artystycznych grach wideo

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

 

Wyjątkowość doświadczenia śmierci w artystycznych grach wideo

Pokaż pełny rekord



Tytuł: Wyjątkowość doświadczenia śmierci w artystycznych grach wideo
Autor: Strużyna, Hanna; Strużyna, Andrzej
Streszczenie: Video games present different meanings of death than those conditioned by social and cultural contexts. Most games treat the motif of death instrumentally. Therefore, death is usually a norm and a rule in typical video games. However, art games present a different sense of death, one that defies its conventional meanings. The article analyses the different presentations of death in three art games: "Passage" (Rohrer, 2007), "The Graveyard" (Tale of Tales, 2008) and "Queers in Love at the End of the World" (Anthropy, 2013). These productions prove that video games are an excellent medium to offer players a deep emotional experience, which can also encourage taking a fundamental and more profound reflection on the meaning of life and death.
URI: http://hdl.handle.net/11089/19480
Data: 2015

Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie
4-051_063-Strużyna, Strużyna.pdf 137.8KB PDF Oglądaj/Otwórz

Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż pełny rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako
Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Szukaj w Repozytorium


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Statystyki

Sprawdź