Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Wampiry, demony, upadłe anioły… Analiza rynku książki dla młodzieży (2010-2017) – wybrane aspekty
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
In the teenage world, reigned by Facebook, Twitter, Instagram and other social media for years, permanent contacts with reading and books are frequently just incidental, reduced to school reading lists as proven by alarming ...
Рейтинг книжкових ярмарків України: результати другої хвилі соціологічного дослідження, проведеного у м. Києві
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
In order to investigate the book fairs participants’ attitude to such events and to use their potential with the professional purpose the second wave of sociological investigation was carried out in Kyiv. According to the ...
Rola książki regionalnej i turystycznej w promocji regionu na przykładzie Grudziądza
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021-09-30)
The purpose of the paper is to present an analysis of the importance of regional books for the tourist market on the example of the town of Grudziądz, Poland. The paper presents the results of a survey study concerning ...
Książka jako produkt turystyczny (na przykładzie Grudziądza)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-12-30)
The purpose of the paper was to present the importance of regional and tourism books f or t he tourism market on the example of the town of Grudziądz, Poland. The paper discusses the concept of and the motivations for ...