Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Zachowania nabywcze i przestrzenne klientów Galerii Łódzkiej w Łodzi
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)
Celem artykułu jest ustalenie profilu klienta Galerii Łódzkiej, opisanie jego
zachowań nabywczych w zakresie korzystania z usług oferowanych przez centrum
handlowe, a także jego zachowań przestrzennych. Zachowania klientów ...
Centra handlowe - miejsca spędzania czasu wolnego przez łodzian
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
Celami artykułu było po pierwsze sprawdzenie, czym są we współczesnym świecie
zakupy dla mieszkańca dużego miasta, czy zmieniło się postrzeganie czynności zakupowych,
a po drugie identyfikacja osób, które traktują wypady ...
Zachowania przestrzenne klientów centrów handlowych – przykład Łodzi
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Przemiany ustrojowe i gospodarcze w Polsce w latach 90. XX wieku wpłynęły
na funkcjonowanie handlu w Polsce. Na rynku polskim pojawiły się nowe rodzaje
placówek handlowych, w tym centra handlowe, wpływając tym samym na ...
Seniorzy jako klienci łódzkich centrów handlowych i ich motywy zachowań przestrzennych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
An increasing group of senior citizen customers constitutes a challenge for both the management of shopping centres as well as the traders offering their goods and services in such complexes. Therefore, attention should ...