Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 65
Kulturowe uwarunkowania innowacyjnego wizerunku organizacji na przykładzie firmy Apple Inc.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Celem rozdziału jest dokonanie analizy innowacyjnego wizerunku firmy Apple Inc. i pokazanie jaki wpływ na jego kreowanie miała tożsamość organizacji, kultura korporacyjna oraz przywództwo Steve’a Jobsa. W opracowaniu opisane ...
Kreatywny biznes na przykładzie firmy funkcjonującej w branży materiałów izolacyjnych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
W rozdziale poruszono problematykę kreatywności i innowacyjności w praktyce gospodarczej na przykładzie małej firmy zlokalizowanej w Łodzi i funkcjonującej na rynku materiałów izolacyjnych. Niniejsze opracowanie ma charakter ...
Kultura organizacyjna jako determinanta funkcjonowania kreatywnych zespołów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Problematyka rozdziału dotyczy zagadnienia kultury organizacyjnej, pracy zespołowej oraz kreatywności. Część teoretyczna oparta została na źródłach literaturowych, miała na celu określenie cech zespołów zdolnych do generowania ...
Przedsiębiorczość w social mediach
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Rozdział podejmuje problematykę dotyczącą znaczenia mediów społecznościowych dla współczesnego przedsiębiorcy, a także prezentuje zalety i wady zastosowania social mediów w prowadzeniu działalności biznesowej. Opracowanie ...
Twórczy pracownik pożądany? Oczekiwania rekruterów a klimat dla kreatywności
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Zgodnie z najnowszymi prognozami, dotyczącymi dynamiki zmian na rynku pracy, w najbliższych latach kreatywność i powiązane z nią umiejętności będą odgrywały kluczową rolę dla rozwoju organizacji. W niniejszym rozdziale ...
Transkreacja a wyzwania branży tłumaczeniowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
W dzisiejszych czasach, zadowolenie klienta i jego spersonalizowane oczekiwania są zdecydowanie największym wyzwaniem współczesnych przedsiębiorstw usługowych, w tym branży tłumaczeniowej. W niniejszym rozdziale omówiono ...
Wykorzystanie kreatywności w komunikacji marketingowej marek w mediach społecznościowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Celem rozdziału jest pokazanie wpływu wykorzystania kreatywności w komunikacji marketingowej marek w mediach społecznościowych. Został on zrealizowany poprzez analizę wybranych przykładów kampanii realizowanych w mediach ...
Łódź – centrum przemysłów kreatywnych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Rozdział przedstawia różne formy działań podejmowanych przez miasto Łódź w kierunku stworzenia centrum przemysłów kreatywnych i jednocześnie zmiany dotychczasowego wizerunek miasta. Celem pracy jest pokazanie działań ...
Twórczy wybór – o aktywności studentów i sposobach poszerzania kompetencji uniwersalnych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Celem rozdziału jest ukazanie możliwości rozwoju kompetencji uniwersalnych studentów w środowisku akademickim na przykładzie dwóch projektów radiowych: realizacji pracy dyplomowej w formie reportażu dźwiękowego oraz ...
Marketing wartości a budowanie marki miasta – konstrukt teoretyczny
(Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Łodzi, 2019)
Cel artykułu: Głównym celem artykułu jest przedstawienie autorskiej propozycji modelu związku
między koncepcją marketingu wartości a budowaniem marki miasta. Bazując na
literaturze charakteryzującej oba zagadnienia, ...