Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 18
Wymiary kreatywności w obszarze marketingu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
W związku ze zmianami na rynku przed współczesnym zarządzaniem marketingowym otwierają się nowe wyzwania. Aby im sprostać, trzeba szukać narzędzi, które będą w takich okolicznościach skuteczne. Marketing potrzebuje wiedzy ...
Cechy pracy kierowników a skłonność do wdrażania innowacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Aktualna sytuacja ekonomiczna, nie tylko w Polsce, ale na całym świecie, wymaga wielu zmian w strukturze organizacji. Większość tych zmian ma swoje źródło lub jest związana z metodami zarządzania i przywództwem. Firmy, ...
Podstawy zarządzania
(Uniwersytet Łódzki, Wydział ZarządzaniaKrajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, 2015)
Celem niniejszego rozdziału jest przedstawienie bazowych informacji na temat
podstaw zarządzania skoncentrowanych wokół następujących obszarów
tematycznych: formułowanie celów organizacyjnych, misja i wizja,
podejmowanie ...
Innowacje w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej w XXI wieku
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Architektura korporacji. Analiza teoretyczna i metodologiczna
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
Źródła i formy zachowań organizacyjnych. Obrazki z dzieciństwa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Książka ma przesłanie dydaktyczne; została napisana bowiem z myślą o wykorzystaniu jej na ćwiczeniach i konwersatoriach z przedmiotu „zachowania organizacyjne”. Wyodrębniono w niej pięć grup tematycznych, które oczywiście ...
Odpowiedzialność rad nadzorczych za rachunkowość w świetle regulacji polskiego prawa bilansowego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)
W rozdziale przedstawiono rozważania dotyczące odpowiedzialności rad nadzorczych za rachunkowość, wynikające ze znowelizowanej ustawy o rachunkowości. Natomiast celem niniejszego rozdziału jest próba odpowiedzi m.in. na ...
Perspektywa organizacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)
Wprowadzenie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
Rola mapy strategii w konstruowaniu i implementacji zbilansowanej karty wyników
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)
Koncepcja zbilansowanej karty wyników (BSC) określa zasady pomiaru wyników działalności jednostek gospodarczych w ujęciu wieloaspektowym, przy zastosowaniu wielu kryteriów. Zbilansowana karta wyników służy do pomiaru ...