• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania/Faculty of Management
  • Książki/Rozdziały
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania/Faculty of Management
  • Książki/Rozdziały
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorCzarnecki, Jerzy S. (1)Czebotarov, Viaczeslav Anatoliewicz (1)Czerwiński, Mateusz (1)Florczak, Łukasz (1)Glinkowska, Beata (1)Grzegorczyk, Wojciech (1)Jurewicz, Anna (1)Kiełtyka, Leszek (1)Ropęga, Jarosław (1)Szkudlarek, Beata (1)... View MoreSubject
przedsiębiorstwo (10)
zarządzanie (3)analiza (2)ekonomia (2)enterprise (2)spółka (2)Augusto (1)bank (1)bankructwo (1)bariery (1)... View MoreDate Issued2013 (6)2016 (3)2011 (1)Has File(s)Yes (10)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 10

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych 

Grzegorczyk, Wojciech (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Internacjonalizacja polskich i ukraińskich przedsiębiorstw we współczesnych warunkach – ogólna charakterystyka 

Glinkowska, Beata; Czebotarov, Viaczeslav Anatoliewicz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Treść opracowania, to ogólnie pojmowana charakterystyka warunków i możliwości internacjonalizacji polskich i ukraińskich przedsiębiorstw oraz porównanie wybranych czynników w tym procesie. Zawarto w nim informacje dotyczące ...
Thumbnail

Wybrane systemy wspomagania zarządzania w przedsiębiorstwach o charakterze usługowym 

Kiełtyka, Leszek (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
W artykule scharakteryzowane zostały wybrane, podstawowe systemy wspomagania zarządzania w przedsiębiorstwach. Pod uwagę zostały wzięte przedsiębiorstwa głównie o profilu usługowym. Na sporą ilość systemów tego typu ...
Thumbnail

Możliwości zastosowania niemieckich rozwiązań praktycznych systemów rachunku kosztów w przedsiębiorstwach z innych krajów 

Szkudlarek, Beata; Zarzycka, Ewelina (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
Celem rozdziału jest prezentacja systemów rachunku kosztów stosowanych przez niemieckie przedsiębiorstwa, w szczególności zaś koncepcji rachunku planowanych kosztów krańcowych i rachunku kosztów zasobów oraz próba odpowiedzi ...
Thumbnail

The Business of International Enterprise 

Czarnecki, Jerzy S. (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
This article aims at theorizing about a business of international enterprise. With the vanishing frontiers of entities like enterprises, each and every enterprise is international by default. With the use of intellectual ...
Thumbnail

Ścieżki niepowodzeń gospodarczych. Redukcja zagrożenia niepowodzeniem jako element strategii małej firmy 

Ropęga, Jarosław (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Integracja rachunkowości finansowej i zarządczej, z perspektywy raportowania informacji o segmentach działalności na przykładzie badanego przedsiębiorstwa 

Jurewicz, Anna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Artykuł przedstawia problem integracji rachunkowości finansowej i zarządczej, tłem dla rozważań jest raportowanie dotyczące segmentów działalności. Międzynarodowe standardy (m.in. MSSF 8 Segmenty operacyjne) wymagają ...
Thumbnail

Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa – aktualny stan dyskusji 

Włodarczyk, Tomasz Mirosław (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Celem niniejszego opracowania jest omówienie na podstawie literatury przedmiotu najważniejszych wątków w dyskusji o źródłach kreowania przewagi konkurencyjnej współczesnego przedsiębiorstwa oraz wskazanie tych źródeł, które ...
Thumbnail

Propozycja wyceny marki wg zmodyfikowanej metody bieżącego wykorzystania na przykładzie lodów Augusto 

Czerwiński, Mateusz; Wiszowata, Roma (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Przedmiotem zainteresowania autorów opracowania jest marka lodów Augusto, której producentem jest firma Kilargo. Jeszcze w latach 90. lody Augusto posiadały 10% rynku i były najchętniej kupowanymi lodami polskiej produkcji, ...
Thumbnail

EVA jako kluczowy element strategii wzrostu wartości firmy – analiza polskiego sektora bankowego 

Florczak, Łukasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Głównym celem artykułu jest przedstawienie roli ekonomicznej wartości dodanej (EVA®) w koncepcji zarządzania wartością firmy oraz zbadanie poziomu kreowanej wartości wśród 12 banków notowanych na Giełdzie Papierów ...

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback