Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-7 z 7
Społeczno - kulturowa płeć agresji. Perspektywa pedagogiczna
(Wydawnictwo WSHE w Łodzi, 2007)
Mimo, że sięganie po agresję i przemoc fizyczną jest domeną mężczyzn, to podobne zachowania kobiet stanowią centrum uwagi, przedmiot sensacji i szczególnego potępienia otoczenia. Tego rodzaju reakcja społeczna, z jednej ...
„Kobiecość” i „męskość” kobiet - sprawczyń rozbojów
(Wydawnictwo AHE w Łodzi, 2007)
Punktem wyjścia dla badań własnych uczyniono koncepcję F. Adler (1975) i jej tezę o „upodabnianiu się” aktywności kobiecych do męskich, a co za tym idzie, manifestowaniu przez nie takich zachowań i cech, jak ekspansywność, ...
Teoretyczne perspektywy interpretacji przestępczości kobiet i mężczyzn
(Wydawnictwo AHE w Łodzi, 2007)
Celem badań własnych było ustalenie dominującej fazy rozwoju roli płciowej (tj. fazy konformizmu, sumienności, autonomii, integracji) u kobiet i mężczyzn dokonujących przestępstwa rozboju. W badaniach własnych posłużono ...
Kultura fizyczna i zdrowotna w życiu współczesnego człowieka
(Satori, 2007)
Praktyczne odniesienia pedagogiki społecznej - refleksje nad działaniem zawodowym
(Wyższa Szkoła Zarządzania w Katowicach, 2007)
Kwestionariusz Obciążeń Zawodowych Pedagoga (KOZP)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2007)
Książkę, którą oddajemy do rąk Czytelników, potraktować
można jako rozbudowany podręcznik testowy do przygotowanego przez nas Kwestionariusza Obciążeń Zawodowych Pedagoga.
Zamieściliśmy w niej dość rozbudowane tło ...
Chcieć, pragnąć, myśleć, wiedzieć. Rozumienie pojęć przez dzieci
(Oficyna Wydawnicza Impuls, 2007)
Książka Moniki Wiśniewskiej-Kin jest z punktu widzenia nauk społecznych wartościowym i nowatorskim przedsięwzięciem badawczym i wydawniczym, w którym ukazano konstruowanie znaczeń odnoszących się do życia psychicznego przez ...