Now showing items 1-2 of 2

    • Dominacja a wyzwolenie. Wczesnoszkolny dyskurs podręcznikowy i dziecięcy 

      Wiśniewska-Kin, Monika (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
      Refleksja nad dyskursem podręcznikowym skonfrontowanym z dyskursem dziecięcym, która miała mi pozwolić zinterpretować obszary napięć i uwikłań, okazała się dla mnie istotna z kilku powodów: 1. zdiagnozowane rozbieżności ...
    • Dominacja a wyzwolenie. Wczesnoszkolny dyskurs podręcznikowy i dziecięcy 

      Wiśniewska-Kin, Monika (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
      Autorka akcentuje potrzebę poszerzania przestrzeni semantycznej w dyskursie podręcznikowym oraz konieczność uprawnienia przez szkołę otwartości poznawczej, co daje dzieciom/uczniom prawo do: – wyrastania z egocentrycznego ...