Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Dlaczego studenci nie grają w gry? Zastosowanie gier w edukacji dorosłych na przykładzie nauczania zarządzania projektami
(Polskie Towarzystwo Badania Gier, 2013)
Zarówno wyniki badań przytaczane w literaturze, jak i obserwacje autora podczas stosowania internetowej gry edukacyjnej do nauczania zarządzania projektami na uczelni wyższej oraz w ramach szkoleń dla osób dorosłych zdają ...
The Impact of Consumer Knowledge on Brand Image Transfer in Cultural Event Sponsorship
(Polskie Towarzystwo Socjologiczne, 2013)
The paper presents some preliminary findings on the role of consumer knowledge in cultural
event sponsorships. Using a field design, the impact of consumer knowledge on the brand image transfer
wasmeasured. Two international ...
New Parties in Japan – In the Search of a “Third Pole” on the Political Scene
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
The article describes the process of realignment on the Japanese political scene after Koizumi reforms and alternation of power in 2009.