Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-20 z 173
Zastosowanie narzędzi GIS w edukacji z zakresu gospodarki przestrzennej i ochrony środowiska
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)
The aim of the study was to indicate the possibility of using the tools of spatial information systems (GIS) in education at the higher education level based on graduate theses realized at the Poznań University of Life ...
Artysta – pedagog – ambasador sztuki
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Formy przekazu baśni w epoce wtórnej oralności – między archaiczną a współczesną recepcją niewspółczesnych dzieł literatury dla dzieci
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Nauczyciel muzyki – zawód czy misja
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
O humanistyczną wrażliwość nauczyciela sztuki
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Autorytet nauczyciela szkolnych przedmiotów artystycznych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Wolność jako czynnik stymulujący i destruktywny w działalności pedagoga sztuki
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Edukacja muzealna w Muzeum Sztuki w Łodzi – narracja i nawigacja
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Pedagog sztuki – plastyki – a rzeczywistość szkoły polskiej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Znaczenie animatora mimochodem w działalności społeczno-kulturalnej na przykładzie Kolumny
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Potrzeby i oczekiwania nauczycieli plastyki w zakresie wspierania ich rozwoju zawodowego – komunikat z badań
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Przygotowanie nauczycieli do korzystania z sieci w nauczaniu sztuki (sztuka w sieci – aspekty edukacyjne)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Nauczyciel plastyki wobec gry i przypadku jako istotnych elementów dzieła plastycznego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Wartościowanie sztuki dla dzieci w przygotowaniu zawodowym nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Muzyka i jej nauczanie w kontekście innych dyscyplin artystycznych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
L’insegnante per il mondo futuro
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Wybitni artyści-nauczyciele sztuki książki w Polsce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Teatr interaktywny. Między sztuką a edukacją
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Przewodnik czy uczestnik: jak współcześni estetycy widzą rolę pośrednika w relacjach sztuka – odbiorca
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Dialektyka oporu. Edukacja jako proces odkrywania znaczeń
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)
Splitting up of educational practice into a value-free cognitive component and a cognition-free emotive component which dominated in modern account of education, has led to the serious misunderstanding of the subject and ...