Search
Now showing items 1-7 of 7
Turystyka rodzinna w świecie ponowoczesnym
(Wydawnictwo PTTK „Kraj”, 2011)
Podróże rodzinne istnieją praktycznie od początku nowoczesnej turystyki, a ich podstawowe cele, mimo ewolucji, przez dziesięciolecia nie ulegały zasadniczym przewartościowaniom. Sytuacja zmieniła się wraz z rozwojem ...
Współczesna przestrzeń turystyczna
(Uniwersytet Warszawski, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, 2011)
Dynamiczny rozwój współczesnej turystyki pociąga za sobą znaczące przeobrażenia przestrzeni turystycznej. Z jednej strony kurczy się ona i zanika (np. w wyniku ekologicznej degradacji), z drugiej zaś rozrasta – dzięki ...
Perspektywy i kierunki rozwoju turystyki społecznej w Polsce
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2011)
Regionalne strategie rozwoju turystyki w Polsce - stan w 2010 roku
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łodzkiego, 2011)
Na początku XXI w. po raz pierwszy w swej historii branża turystyczna w Polsce rozwija się w mniej lub bardziej, ale jednak uporządkowany, sformalizowany sposób. W 1997 r. powstała pierwsza nowoczesna „Strategia rozwoju ...
Uwarunkowania i bariery rozwoju turystyki społecznej w Polsce
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2011)
„Turystyka społeczna” w ostatnich latach stała się za sprawą Unii Europejskiej (Śledzińska 2010) jednym z bardziej popularnych i wywołujących żywe reakcje słów-kluczy branży turystycznej. Może to budzić pewne zdziwienie – ...
Wieś jako obszar turystyki społecznej
(Wydawnictwo Uczelniane Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego, 2011)
The countryside is a specific area generating and receiving tourist movement. The tourist activity of rural population in Poland is significantly lower than in case of urban citizens. The main barrier is related to the ...
Regionalne strategie rozwoju turystyki w Polsce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)