Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 73
Szlaki turystyczne. Od pomysłu do realizacji
(Wydawnictwo PTTK "Kraj", 2014)
Publikacja:
• porządkuje pojęcia i definicje związane ze szlakami turystycznymi,
• przybliża klasyfikacje szlaków wg różnych kryteriów,
• jest bogatym źródłem wiedzy na temat szlaków turystycznych oraz inspiracją do ...
Tourist Product in Experience Economy
(Lodz University Press, 2013)
The turn of the 20th and 21st c. was marked by the development of experience economy, in which the basic commodities are not
specific products, but the customers’ emotions, impressions and experiences. Tourism has always ...
Hotelarstwo w zabytkach - grupy markowe
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2006)
Duża konkurencja na rynku usług noclegowych zmusza do poszukiwania i przygotowywania coraz to nowych ofert, gwarantujących gościom unikalne doznania i satysfakcje. Jednym z możliwych działań jest adaptowanie na cele ...
O potrzebie rewolucji w polskim muzealnictwie XXI w.
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007)
W latach 90. XX w. w polskich muzeach, podobnie jak we wszystkich innych dziedzinach życia w naszym kraju, zaszły olbrzymie zmiany ilościowe i jakościowe. Transformacja ustrojowa, rozwój wolnego rynku, przeobrażenia ...
Gastronomy as a Tourism Attraction for Łódź
(Lodz University Press, 2017-02-07)
Over the last 25 years, a rapid development in gastronomic services in Łódź and other large Polish cities has been observed, as a result of a growing interest in good cooking both on the part of inhabitants and visitors ...
New Spaces and Forms of Tourism in Experience Economy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014-10-08)
One of the best known economic theories of the early 21st c. is Pine & Gilmore’s of the experience economy (1999). This is nothing new for the tourism industry which has always been selling emotions, dreams and memories ...
Escape Rooms: A New Offer in the Recreation Sector in Poland
(Lodz University Press, 2017-02-18)
Globalization leaves its footprint on the leisure market contributing to the global popularization of brand new forms of recreation. A perfect example of such instant diffusion of innovation on a global scale is the rapid ...
Obszar jako produkt turystyczny
(Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie, 2005)
The area as a tourist product is then, a conglomerate of various, sometimes very different elements. They may be considered at several levels. These are:
- heritage – nature, culture, hgistory, economy etc.,
- infrastructure ...
Pilotaż wycieczek turystycznych. Testy i pytania egzaminacyjne
(2007)
W niniejszym, drugim już wydaniu testów i pytań egzaminacyjnych dla kandydatów na pilotów wycieczek uwzględniono wszystkie aktualnie obowiązujące przepisy (stan prawny na dzień 01.01.2007 r.).
Celem publikacji jest ...
Triada doświadczeń turystycznych i efekt „wow!” podstawą kreowania nowoczesnej oferty turystycznej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2015)
Nowa ekonomia szczególne znaczenie przypisuje m.in. przekształceniom modelu konsumpcji. Jedną z teorii wyjaśniających związane z tym zjawiska jest tzw. ekonomia doświadczeń (experience economy) autorstwa B. Pine’a i J. ...