Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-9 z 9
Tourist Product in Experience Economy
(Lodz University Press, 2013)
The turn of the 20th and 21st c. was marked by the development of experience economy, in which the basic commodities are not
specific products, but the customers’ emotions, impressions and experiences. Tourism has always ...
Obszar jako produkt turystyczny
(Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie, 2005)
The area as a tourist product is then, a conglomerate of various, sometimes very different elements. They may be considered at several levels. These are:
- heritage – nature, culture, hgistory, economy etc.,
- infrastructure ...
Triada doświadczeń turystycznych i efekt „wow!” podstawą kreowania nowoczesnej oferty turystycznej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2015)
Nowa ekonomia szczególne znaczenie przypisuje m.in. przekształceniom modelu konsumpcji. Jedną z teorii wyjaśniających związane z tym zjawiska jest tzw. ekonomia doświadczeń (experience economy) autorstwa B. Pine’a i J. ...
Produkt turystyczny w gospodarce doświadczeń
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Przełom XX i XXI w. to rozwoju tzw. gospodarki doznań, w której podstawowym towarem stają się nie konkretne produkty, ale emocje, przeżycia i doświadczenia klientów. Turystyka była i jest swoistym "przemysłem wakacyjnych ...
Przestrzeń turystyczna Polski w świetle konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na najlepszy produkt turystyczny
(Uniwersytet Warszawski, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, 2015)
Jedną z wielu fundamentalnych zmian, jakie zaszły w polskiej turystyce po 1989 r., jest komercyjne, produktowe podejście do kształtowania oferty. Od 2003 r. Polska Organizacja Turystyczna corocznie przyznaje certyfikaty ...
Doświadczenie - stary-nowy paradygmat turystyki
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie, 2016)
Podróżowanie od zawsze wiązało się z silnymi wewnętrznymi przeżyciami. Traktowano je jednak raczej jako „uboczny” efekt podróżowania, a nie istotny cel działalności firm turystycznych. Rozwój gospodarki doświadczeń wzmógł ...
Tourist product - place
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
Wśród różnych produktów terytorialnych wyróżnić można także produkt turystyczny. Autorzy próbują scharakteryzować ten produkt wskazując na jego małą spójność w odróżnieniu od produktu turystycznego-miejsce, którego ...
Produkt turystyczny i jego ewolucja
(Wydawnictwo UŁ, 2001)
Głównym celem artykułu jest uporządkowanie zagadnień związanych z produktem turystycznym i jego historycznym rozwojem. Autorzy podejmują próbę nowego spojrzenia na rozwój migracji i usług turystycznych. Podstawą rozważań ...
The Tourist Product and its Evolution
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2001)
The main objective of the article is to discuss issues concerning the ‘tourist product’ and its historical evolution and the authors attempt to shed new light on the development of tourist flows and tourist services. The ...