Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-7 z 7
Tourist Product in Experience Economy
(Lodz University Press, 2013)
The turn of the 20th and 21st c. was marked by the development of experience economy, in which the basic commodities are not
specific products, but the customers’ emotions, impressions and experiences. Tourism has always ...
Produkt turystyczny w gospodarce doświadczeń
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Przełom XX i XXI w. to rozwoju tzw. gospodarki doznań, w której podstawowym towarem stają się nie konkretne produkty, ale emocje, przeżycia i doświadczenia klientów. Turystyka była i jest swoistym "przemysłem wakacyjnych ...
Nowe przestrzenie i formy turystyki w gospodarce doświadczeń
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Jedną z najgłośniejszych gospodarczych teorii początku XXI w. jest koncepcja ekonomii doświadczeń B. PINE’A I J. GILMORE’A (1999). Dla branży turystycznej nie jest to nic nowego – od zawsze sprzedaje przecież emocje, ...
Ruch turystyczny na terenie Nadwiślańskiego Pogranicza Mazowiecko-Kujawskiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Artykuł stanowi skróconą wersję raportu z badań ruchu turystycznego przeprowadzonych w 2011 r. na zlecenie Lokalnej Grupy Działania Fundacji AKTYWNI RAZEM. Badaniami objęto teren działalności LGD, określany w dokumentach ...
Ruch turystyczny na terenie Nadwiślańskiego Pogranicza Mazowiecko-Kujawskiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Miejsca spotkań kultury i turystyki
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2013)
Celem pracy jest próba usystematyzowania i klasyfikacji miejsc spotkań kultury i turystyki. Dokonano ich podziału wg różnych kryteriów, m.in. stopnia komercjalizacji oferty, celu podróży i charakteru kontaktu z kulturą, ...
Miejsca spotkań kultury i turystyki
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2013)