• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

Autor
Stasiak, Andrzej (51)
Włodarczyk, Bogdan (8)Grabowski, Jakub (3)Kaczmarek, Jacek (3)Rochmińska, Agnieszka (3)Ciesielska, Olga (1)Milewska, Mariola (1)Rouba, Rafał (1)Tanaś, Sławoj (1)Wiluś, Robert (1)Tematprodukt turystyczny (13)turystyka kulturowa (9)experience economy (7)tourist product (7)gospodarka doświadczeń (6)turystyka społeczna (6)polityka społeczna (4)przestrzeń turystyczna (4)skanseny (4)turystyka w muzeach (4)... zobacz więcejData wydania2010 - 2017 (25)2000 - 2009 (22)1996 - 1999 (4)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 51

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Muzeum jako produkt turystyczny 

Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2000)
W artykule przestawiono: - miejsce muzeum wśród produktów turystycznych, - elementy składowe produktu turystycznego muzeum, - główne funkcje muzeum i związane z tym konflikty, - działania marketingowe w muzeum, - ...
Thumbnail

Perspektywy i kierunki rozwoju turystyki społecznej w Polsce 

Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2011)
Thumbnail

Przestrzeń gościnna - kilka uwag o konkurencyjnosci regionów 

Kaczmarek, Jacek; Stasiak, Andrzej; Włodarczyk, Bogdan (Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2008)
Zjawiska globalizacji prowadzą do znaczących przekształceń w zarządzaniu przestrzenia turystyczną na szczeblu regionalnym i lokalnym. We współczesnej ekonomii podkreśla się zwłaszcza malejącą rolę lokalizacji i czynnika ...
Thumbnail

Obszar jako produkt turystyczny 

Stasiak, Andrzej (Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie, 2005)
The area as a tourist product is then, a conglomerate of various, sometimes very different elements. They may be considered at several levels. These are: - heritage – nature, culture, hgistory, economy etc., - infrastructure ...
Thumbnail

Przestrzeń turystyczna Polski w świetle konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na najlepszy produkt turystyczny 

Stasiak, Andrzej (Uniwersytet Warszawski, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, 2015)
Jedną z wielu fundamentalnych zmian, jakie zaszły w polskiej turystyce po 1989 r., jest komercyjne, produktowe podejście do kształtowania oferty. Od 2003 r. Polska Organizacja Turystyczna corocznie przyznaje certyfikaty ...
Thumbnail

Centrum handlowo-rozrywkowe Manufaktura jako nowa atrakcja turystyczna Łodzi 

Stasiak, Andrzej (Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W. Korfantego, Urząd Miejski w Zabrzu, 2005)
Thumbnail

Nowe przestrzenie i formy turystyki w gospodarce doświadczeń 

Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Jedną z najgłośniejszych gospodarczych teorii początku XXI w. jest koncepcja ekonomii doświadczeń B. PINE’A I J. GILMORE’A (1999). Dla branży turystycznej nie jest to nic nowego – od zawsze sprzedaje przecież emocje, ...
Thumbnail

Regionalne strategie rozwoju turystyki w Polsce - stan w 2010 roku 

Stasiak, Andrzej; Rochmińska, Agnieszka (Wydawnictwo Uniwersytetu Łodzkiego, 2011)
Na początku XXI w. po raz pierwszy w swej historii branża turystyczna w Polsce rozwija się w mniej lub bardziej, ale jednak uporządkowany, sformalizowany sposób. W 1997 r. powstała pierwsza nowoczesna „Strategia rozwoju ...
Thumbnail

Produkt turystyczny - miejsce 

Stasiak, Andrzej; Włodarczyk, Bogdan (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
Wśród różnych produktów terytorialnych wyróżnić można także produkt turystyczny. Autorzy próbują scharakteryzować ten produkt wskazując na jego małą spójność w odróżnieniu od produktu turystycznego-miejsce, którego ...
Thumbnail

Produkt turystyczny i jego ewolucja 

Kaczmarek, Jacek; Stasiak, Andrzej; Włodarczyk, Bogdan (Wydawnictwo UŁ, 2001)
Głównym celem artykułu jest uporządkowanie zagadnień związanych z produktem turystycznym i jego historycznym rozwojem. Autorzy podejmują próbę nowego spojrzenia na rozwój migracji i usług turystycznych. Podstawą rozważań ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 6

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi
© Copyright - Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi
© Copyright - Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego