Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 51
Muzeum jako produkt turystyczny
(Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2000)
W artykule przestawiono:
- miejsce muzeum wśród produktów turystycznych,
- elementy składowe produktu turystycznego muzeum,
- główne funkcje muzeum i związane z tym konflikty,
- działania marketingowe w muzeum,
- ...
Perspektywy i kierunki rozwoju turystyki społecznej w Polsce
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2011)
Przestrzeń gościnna - kilka uwag o konkurencyjnosci regionów
(Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2008)
Zjawiska globalizacji prowadzą do znaczących przekształceń w zarządzaniu przestrzenia turystyczną na szczeblu regionalnym i lokalnym. We współczesnej ekonomii podkreśla się zwłaszcza malejącą rolę lokalizacji i czynnika ...
Obszar jako produkt turystyczny
(Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie, 2005)
The area as a tourist product is then, a conglomerate of various, sometimes very different elements. They may be considered at several levels. These are:
- heritage – nature, culture, hgistory, economy etc.,
- infrastructure ...
Przestrzeń turystyczna Polski w świetle konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na najlepszy produkt turystyczny
(Uniwersytet Warszawski, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, 2015)
Jedną z wielu fundamentalnych zmian, jakie zaszły w polskiej turystyce po 1989 r., jest komercyjne, produktowe podejście do kształtowania oferty. Od 2003 r. Polska Organizacja Turystyczna corocznie przyznaje certyfikaty ...
Centrum handlowo-rozrywkowe Manufaktura jako nowa atrakcja turystyczna Łodzi
(Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W. Korfantego, Urząd Miejski w Zabrzu, 2005)
Nowe przestrzenie i formy turystyki w gospodarce doświadczeń
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Jedną z najgłośniejszych gospodarczych teorii początku XXI w. jest koncepcja ekonomii doświadczeń B. PINE’A I J. GILMORE’A (1999). Dla branży turystycznej nie jest to nic nowego – od zawsze sprzedaje przecież emocje, ...
Regionalne strategie rozwoju turystyki w Polsce - stan w 2010 roku
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łodzkiego, 2011)
Na początku XXI w. po raz pierwszy w swej historii branża turystyczna w Polsce rozwija się w mniej lub bardziej, ale jednak uporządkowany, sformalizowany sposób. W 1997 r. powstała pierwsza nowoczesna „Strategia rozwoju ...
Produkt turystyczny - miejsce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
Wśród różnych produktów terytorialnych wyróżnić można także produkt turystyczny. Autorzy próbują scharakteryzować ten produkt wskazując na jego małą spójność w odróżnieniu od produktu turystycznego-miejsce, którego ...
Produkt turystyczny i jego ewolucja
(Wydawnictwo UŁ, 2001)
Głównym celem artykułu jest uporządkowanie zagadnień związanych z produktem turystycznym i jego historycznym rozwojem. Autorzy podejmują próbę nowego spojrzenia na rozwój migracji i usług turystycznych. Podstawą rozważań ...