Now showing items 1-3 of 3

    • Dylematy terminologiczne wokół pojęcia nadużycia w przedsiębiorstwach 

      Grzesiak, Lena (Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, 2016)
      Z chwilą, gdy pojawiła się działalność gospodarcza, pojawiła się chęć oszukiwania i naginania rzeczywistości w imię własnej korzyści (łac. pro bono sua). Artykuł jest próbą uporządkowania panującego chaosu terminologicznego ...
    • Odpowiedzialny marketing, czyli marketing społecznie zaangażowany 

      Szewczyk, Monika (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
      Marketing describes the social processes involving the free exchange of goods and services, it is also called the art of selling products. First of all, it is a process based on the planning and execution of ideas, setting ...
    • Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii na przykładzie firmy Ikea 

      Szewczyk, Monika (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
      The article aims to show the importance of renewable energy sources in the modern economy and demonstrates that investment in unconventional energy may become an integral part of the business. Shows also the main benefits ...