Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-7 z 7
Triada doświadczeń turystycznych i efekt „wow!” podstawą kreowania nowoczesnej oferty turystycznej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2015)
Nowa ekonomia szczególne znaczenie przypisuje m.in. przekształceniom modelu konsumpcji. Jedną z teorii wyjaśniających związane z tym zjawiska jest tzw. ekonomia doświadczeń (experience economy) autorstwa B. Pine’a i J. ...
Szlaki turystyczne - zagospodarowanie, atrakcja czy produkt turystyczny?
(ZG PTTK Warszawa, 2007)
Rozwój turystyki nierozerwalnie związany jest z wytyczaniem szlaków turystycznych. Przygotowane z myślą o turystach drogi i ścieżki są widomym znakiem opanowywania (oswajania) przestrzeni geograficznej i podporządkowywania ...
Produkt turystyczny - szlak
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2006)
Mimo długiej i bogatej historii tworzenia szlaków turystycznych w Polsce (od 1880 r.) do dziś nie dopracowano się jednej, powszechnie akceptowanej ich definicji. Problemy z precyzyjnym zdefiniowaniem szlaku turystycznego ...
Gastronomia jako produkt turystyczny
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelasrtwa w łodzi, 2007)
Jedną z podstawowych potrzeb osób podróżujących jest zaspokojenie głodu i pragnienia. Dlatego rozwój gastronomii jest ściśle powiązany z rozwojem turystyki. Przez długie lata w Polsce jej rola była jednak niedoceniana. ...
Doświadczenie - stary-nowy paradygmat turystyki
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie, 2016)
Podróżowanie od zawsze wiązało się z silnymi wewnętrznymi przeżyciami. Traktowano je jednak raczej jako „uboczny” efekt podróżowania, a nie istotny cel działalności firm turystycznych. Rozwój gospodarki doświadczeń wzmógł ...
Produkt turystyczny
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w łodzi, 2002)
W klasycznej formule marketingowej „5P” pojęcie produktu wymieniane jest „jednym tchem” z pozostałymi czterema składnikami. Dobrze, jeśli występują one bezpośrednio po produkcie, gorzej jeśli znajdują się przed nim. Istotnym ...
Produkt turystyczny i jego ewolucja
(Wydawnictwo UŁ, 2001)
Głównym celem artykułu jest uporządkowanie zagadnień związanych z produktem turystycznym i jego historycznym rozwojem. Autorzy podejmują próbę nowego spojrzenia na rozwój migracji i usług turystycznych. Podstawą rozważań ...