Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-7 z 7
Pozasądowe rozwiązywanie sporów z podmiotem rynku finansowego, jako element ochrony konsumenta
(Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, 2016)
Tematem rozważań w niniejszym artykule jest problematyka ochrony konsumenta oraz in-strumentów mu przysługujących, zapewnionych przez ustawodawcę. Autor zbadał w szczególności problematykę pozasądowego rozwiązywania sporu ...
Systemy gwarantowania depozytów bankowych na świecie – Analiza porównawcza
(Wydział Ekonomiczno Socjologiczny, 2018-06)
Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie rodzajów i form systemów gwarancji depozytów, przyjętych na całym świecie oraz ich problematyki. W artykule przedstawiono teoretyczne aspek-ty funkcjonowania systemów gwarancji ...
Nieprawidłowości w ocenie zdolności kredytowej klientów detalicznych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
The correct assessment of consumer credit ability is in interest of creditor and debtor and also increase stability of financial system. The article point out the major incorrectness in assessment of creditworthiness, ...
Ochrona interesów uczestników fudnuszy inwestycyjnych w kontekście zjawiska ukrytego indeksowania
(Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, 2016)
Ukryte indeksowanie jest praktyką stosowaną przez firmy asset management polegającą na dość pasywnym zarządzaniu portfelem przez fundusze deklarujące aktywne podejście do zarządza-nia, przy równoczesnym pobieraniu relatywnie ...
Zakres ochrony konsumenta w ubezpieczeniu od utraty źródła dochodu oferowanym przez wybrane banki
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-12-31)
It is common practice in the financial market for banks to combine credit with insurance in their offers. Credit insurance is a combination of two financial services – a banking and an insurance service Insurance distribution ...
Obsługa klienta detalicznego w procesie kredytowym
(Wydział Ekonomiczno Socjologiczny Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)
Warunki podjęcia właściwej decyzji kredytowej przez konsumenta kształtuje nie tylko cena, ale także obsługa w banku. Rzetelnie i prawidłowo przeprowadzona obsługa klienta w procesie kredytowym jest w interesie kredytodawcy ...
Rola Rzecznika Klienta jako elementu systemu ochrony klienta w bankach
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2023-09-28)
The purpose of the article. The purpose of this article is to answer the question: what is the role of the Customer Ombudsman in banks as a voluntary element of the customer protection system?Methodology. In order to answer ...